Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

zanik napięcia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • zanik napięcia

    SilentEmpire, spróbuj zamienić akumulator na większy Przy czym obawiam się, że w zimie to i tak będzie za mało. Ale może do tego czasu wyjdzie nowe oprogramowanie.

  • #2
    zanik napięcia

    witam. panowie mam taki delikatny problem.
    Wracałem z warszawy, wszystko ładnie pieknie, klima chodzi radio gra zupełna normalka.
    nagle zaczeła palic się i gasnąc na zmiane kontrolka abs aby po chwili na dobre się zaświecic , za jakąś minute zapaliła się kontrolka airbag, zegary przygasły, radio ucichło itd, generalnie coś z prądem. podjechałem do domu normalnie poniewaz auto mechaniczne zachowywało się w miare ok, i zgasiłem, prubowałem od razu odpalic ale padł akumulator.
    za 2 godź zszedłem do auta i o dziwi zakręcił normalnie , odpalił itd. wydumałem więc że potrzeba jest wymienić aku. potwierdził mi to tez na drugi dzien mechanik gdyz z rańca auto równiez nie chciało odpalic ( aku padł na dobre) zaprowadziłem na cholu, mechanik odpalił na krutko ze swoich przewodów i stwierdził że do wymiany jest bateria. pojechałem więc i zakupiłem nowy akumulator stary oddając w rozliczeniu ( 450zł ). auto odpaliło normalnie oraz normalnie się zachowywało. lecz dzisiaj podczas jazdy do pracy stało się to samo tzn , zapalił się
    1) abs
    2) poduszka
    3) wysiadła klima
    podjechałem pod prace , wyłaczyłem auto i już go ponownie odpalić nie mogłem.
    dopiero przy wyjściu z pracy auto normalnie odpaliło. Co to może być.

    Komentarz


    • #3
      klemy?
      Seria 188KM/270Nm na 95RON

      Komentarz


      • #4
        Wyczyscic i przesmarowac wazeliną klemy :wink: :wink: :wink:
        Auto jest Bogiem, a prędkość nałogiem.

        Komentarz


        • #5
          klemy są w idealnym stanie więc ta opcja raczej odpada, stawiał bym raczej na alternator który pobiera prąd w czasie jazdy lub go wręcz kradnie, lecz są to tylko moje przypuszczennia

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez RALF
            klemy są w idealnym stanie więc ta opcja raczej odpada, stawiał bym raczej na alternator który pobiera prąd w czasie jazdy lub go wręcz kradnie, lecz są to tylko moje przypuszczennia
            i potwierdze, ze takie cuda sie zdazaja. Masz mozliwosc podłaczyc voltomierz i zmierzyc wartosci ładowania ? Chociaz za darmoche i bez problemu powinni zmierzyc tam, gdzie zakupiles nowe aku.
            Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
            Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
            A mówiła mama -
            "Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie.
            http://campaign.scania.com/v8/

            Komentarz


            • #7
              Podstawowa sprawa powinni sprawdzic prad ladowania po wsadzeniu nowego aku, bo jesli sa problemy to producent powinien nie udzielic gwarancji na akumulator :idea:
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                jade zaraz do mechanika żeby spr napięcie na aku, wydaje mi się iż spadła gdzies masa , może własnie na alternatorze i dlatego zabiera mi tyle prądu (podpowiedź z innego forum) okaże się pewnie dziś lub jutro.

                Komentarz


                • #9
                  ..tu jakby podobne problemy

                  Forum - Octavia Club Polska

                  Komentarz


                  • #10
                    A robert niby podobnie jak u mnie lecz ja kiedy przygazowałem nic to nie dało, odstawiłem auto do mechanika speca który kazał mi wymienic aku i zadzwonie jutro zapytac co i jak . generalnie objawy z twojego likla pokrywają się z moimi. zobaczymy ile mi wyliczy za naprawe ten pseudo specjalista i bedziemy się targować. tez bym u siebie spr kabelki , ale auto już na warsztacie i nie ma za bardzo jak

                    Komentarz


                    • #11
                      Witam serdecznie. Na pokrywie akumulatora jest bezpiecznik alternatora. Czesto lubi się grzać. Pozdrawiam.
                      Witek

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Witek1952
                        Witam serdecznie. Na pokrywie akumulatora jest bezpiecznik alternatora. Czesto lubi się grzać. Pozdrawiam.
                        witam witku. bezpieczniki sprawdzone w pierwszej kolejności, wszystkie były ok

                        [ Dodano: Czw 08 Sty, 09 12:33 ]
                        dzwonił do mnie dzisiaj mechanik z serwisu od akumulatora, wyliczył mi koszt naprawy na 1000 zł , powiedział że poszedł alternator ( mówiłem mu od poczatku) pasek alternatora , rolka napinająca, świeca żarowa , i jesczez pare innych części, koszta części wyliczył mi na 800 zł + koszt naprawy 200 zł , nie wiem co mam z tym zrobic , bede musiał dzisiaj do neigo pojechac i pogadac po ludzku z tym człowiekiem. Jestem w kroipce i nei wiem co robić . ale raczej napewno bede musiał mu te pieniądze zapłacić

                        Komentarz


                        • #13
                          Kupic altka od kogos z naszego forum, rolka napinacza pada czy tak profilaktycznie chce zmienic. Swiece to moze jednak komplet zmienic?
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • #14
                            wygląda to następująco
                            naprawa alternatora -300zł
                            koło pasowe alternatora -144
                            świeca żarowa -34
                            rolka paska alternatora-88
                            napinacz paska alternatora-255
                            pasek alternatora-50 zł
                            + robocizna 130
                            wychodzi ok 950 zł
                            koszt czesci policzonych u niego i w Ic wyglądaja identycznie
                            pozostaje zapłacić i siedziec cicho.

                            Komentarz


                            • #15
                              Ostatnio także zauważyłem u siebie pewne problemy. Kiedy samochód pracuje z włączonymi światłami itd, przy zabawie guzikami od el. szyb zauważyłem spadek napięcia, tzn. że jeżeli szyby są już zamknięte, a ja je próbuje "domknąć" to przygasa mi oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, podobne zjawisko ma miejsce w przypadku gdy faktycznie zamykam szybę, ale w mniejszym natężeniu i ma to miejsce tylko przy podnoszeniu, przy jej opuszczaniu nie zauważyłem tego. Dodam, że przy odpaleniu samochodu słychać zgrzyt - czyli z tego co pamiętam odzywa się bendix. Akumulator ma coś ponad rok.
                              Dodam tylko, że żadne kontrolki w czasie jazdy itp mi się nie świecą, problemów z odpalaniem samochodu w te mrozy też nie miałem. A wiec co może być przyczyną?
                              Czy po prostu ten typ tak ma?
                              W Polsce nie ma kryzysu.
                              Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Udesky
                                Kiedy samochód pracuje z włączonymi światłami itd, przy zabawie guzikami od el. szyb zauważyłem spadek napięcia, tzn. że jeżeli szyby są już zamknięte, a ja je próbuje "domknąć" to przygasa mi oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne
                                Nie ma się czym przejmować, ja jeszcze nie spotkałem się z autem, w którym coś takiego by nie występowało

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X